Evolution hydrauliczny, ACU-100 & 0.5l pompa hydr.

6 320,00 

Opis

Autopilot hydrauliczny Evolution z ACU-100 & 0.5l pompą hydrauliczną, przeznaczony dla małych jachtów motorowych

Wymagany wskaźnik wielofunkcyjny lub jednostka kontrolna autopilota.

Łatwa w obsłudze seria autopilotów Evolution eliminuje potrzebę skomplikowanej konfiguracji i kalibracji. Po zainstalowaniu Evolution umożliwia tak łatwy start od razu po włączeniu autopilota. Autopiloty Evolution dzięki inteligentnemu czujnikowi EV automatycznie dopasowują się do środowiska, w którym operują i błyskawicznie przetwarzają komendy tak, aby zoptymalizować sterowanie. W rezultacie autopilot utrzymuje dokładny kurs, niezależnie od prędkości łodzi czy warunków panujących na morzu. Wszystko odbywa się bez jakiegokolwiek dostrajania ze strony użytkownika.

Zestaw autopilota hydraulicznego to idealne rozwiązanie dla mniejszych łodzi motorowych.

Zestaw zawiera:

  • Czujnik EV-1
  • Jednostkę kontrolną napędu autopilota ACU-100 (Actuator Control Unit)
  • Pompę hydrauliczną 0.5L

Czujnik EV1

Centralnym punktem każdego systemu Evolution jest czujnik EV, czyli 9-osiowy czujnik monitorujący ruch jednostki we wszystkich trzech wymiarach. Element ten łączy zaawansowane czujniki półprzewodnikowe z procesorem autopilota Evolution w pojedynczej i łatwej do zamontowania obudowie. Czujnika EV może być zamontowany pod lub nad pokładem, gdyż obudowa urządzenia jest wodoodporna i wykonana w standardzie wodoszczelnościi IPX6 i IPX7.

ACU-100

ACU-100 to wzmocniona jednostka kontrola (Actuator Control Unit) zapewniająca autopilotowi moc napędu pomiędzy systemami sterownia a rewolucyjnym czujnikiem EV-1.

Cechy i zalety:

      • Czujnik EV-1
          • Zaprojektowany do współpracy z systemami autopilota Evolution mechanicznymi i hydraulicznymi
          • Praca w sieci SeaTalkng – Pozwala na podłączenie zasilania i przekazywanie danych przy zastosowaniu pojedynczego kabla podłączonego do Evolution ACU oraz do rozszerzonych sieci SeaTalkng i NMEA 2000
      • ACU-100
        • Dostarcza niezawodnego zasilania do napędu autopilota
        • Dostarcza zasilania do szyny SeaTalkng
        • Połączenia: Czujnik wychylenia steru, Zasilanie, Silnik napędu, Uziemienie
      • Pompa hydrauliczna 0.5L
        • Pojemność RAM50-110 cc

Specyfikacja techniczna:

EV-1 Czujnik
Nominalne napięcie zasilania (w woltach DC) 12 wolt systemy DC
Zakres napięć pracy (wolty DC) 10.8 – 15.6 woltów DC
Pobór prądu 30 mA
SeaTalkng LEN 1
Czujniki 3-osiowy cyfrowy
Połączenia danych SeaTalkng
Temperatury pracy -20ºC do +55ºC
Temperatury przechowywania -30ºC do +70ºC
Wilgotność względna max 93%
Oszacowanie wodoodporności IPX 6
Wymiary 140mm średnica, 35mm głębokość (wliczając obudowę montażową), 95mm głębokość (wliczając uchwyt ścienny)
Waga 0.29 kg (0.64 lbs)
Zgodność EMC Europa: 2004/108/EC, Australia i Nowa Zelandia
ACU-100
Prąd wyjściowy napędu Max ciągły 7 Amp
Przyłącze sprzęgła brak połączenia przyłącza sprzęgła
Nominale napięcie zasilania 12 woltów DC
Zakres napięcia pracy 10.8 do 15.6 woltów DC
Pobór prądu (w trybie czuwania “standby”) główny zasilacz 300 mA (12 woltów DC)
Pobór prądu (w trybie czuwania “standby”) zasilanie SeaTalkng Brak zasilania do SeaTalkng
SeaTalkng LEN N/A
Wyjście mocy SeaTalkng Brak zasilania do SeaTalkng
Oszacowanie wodoodporności Panel wtyków: IPX2, Elektronika napędu: IPX6
Wymiary Szer. x Wys. x Głęb. 180 mm x 140 mm x 52mm (7.1″ x 5.5″ x 2.0″)
Waga 0.6 kg (1.32 lbs)

Informacje dodatkowe

Waga 6 kg
Wymiary 25 × 45 × 25 cm