Bramka silników YDEG 04N Volvo Penta, BRP Rotax, SmartCraft (Mercury, Mercruiser) i J1939 NMEA 2000

849,00 

2 w magazynie (może być zamówiony)

Opis

Bramka silników Volvo Penta, BRP Rotax, SmartCraft (Mercury, Mercruiser) i J1939 do podłączeniua do  sieci danych NMEA 2000. Zapewnia odczyt takich parametrów jak: obroty silnika, godziny pracy silnika, temperaturę płynu chłodzącego, napięcie akumulatora, ostrzeżenia i alarmy, wskaźnik zużycia paliwa i inne dane na ekranie plotera nawigacyjnego.
Urządzenie jest kompatybilne z BRP Rotax, serią Yanmar 4JH, SmartCraft (Mercury, Mercruiser), silnikami J1939 (Caterpillar itp.) oraz większością silników Volvo Penta produkowanych od 2004 r.  Nawet z niektórymi silnikami wyprodukowanymi przed 2000 r.

Kompatybilne silniki Volvo Penta:

     – ze wszystkimi wersjami EVC-B, EVC-C, EVC-D, EVC-E (najnowocześniejsze silniki produkowane od 2006 r.);
Seria D1 i D2 z MDI (Mechanical Diesel Interface), na przykład D2-40F;
Silniki wysokoprężne EDC III i EDC IV (EMS 2.0, EMS 2.2);
z EVC-A MC (patrz wideo klienta z D3-160A-A) i EVC-A EC (znany również jako EVCmc i EVCec);
Silniki EFI z ECF MEFI4B lub nowszym (benzyna, 2004-2005), z zainstalowanym systemem EVC lub bez;
wszystkie silniki EGC (benzyna, 2005 i później), z zainstalowanym systemem EVC lub bez niego.

W przypadku większości jednostek wyposażonych w silniki Volvo Penta wystarczy podłączyć urządzenie do pustego gniazda sieci szkieletowej NMEA 2000 i podłączyć kabel silnika do  Multilink lub używając wbudowanego złącza Y na kablu silnika.
W przypadku niektórych silników (szczegółowe informacje znajdują się w rozdziale IV instrukcji) potrzebny jest kabel adaptera, które posiadamy w ofercie i ciągłej sprzedaży
Ustawienia fabryczne są odpowiednie dla większości jednostek z jednym lub dwoma silnikami. W przypadku dwóch lub więcej silników wystarczy jedna bramka, jeśli są one połączone w jedną sieć.
Dane, które można uzyskać w ploterze nawigacyjnym, zależą od sterownika silnika i liczby zainstalowanych czujników. Starsze plotery mogą nie obsługiwać wyświetlania wszystkich typów danych:
     RPM (obroty silnika)
Całkowita liczba godzin pracy silnika
Temperatura płynu chłodzącego
Napięcie i prąd akumulatora
Potencjał i prąd alternatora
Ostrzeżenia i alarmy dotyczące silnika i przekładni
Ciśnienie chłodziwa
Zwiększ ciśnienie
Ciśnienie oleju silnikowego
Temperatura oleju silnikowego
Poziom zbiornika paliwa i pojemność zbiornika
Ciśnienie podawania paliwa
Procent obciążenia silnika
     moment obrotowego silnika
Temperatura spalin
Ciśnienie oleju przekładniowego
Temperatura oleju przekładniowego
Dane wielosensorowe (silniki EVC-A)
Pochylenie / trymowanie silnika
Temperatura kolektora dolotowego
Bramka jest wyposażona w gniazdo kart MicroSD przeznaczone do aktualizacji oprogramowania układowego. W kolejnych wersjach oprogramowania układowego planujemy dodać jeszcze więcej danych!
Bramka jest dostarczana ze złączem kompatybilnym z SeaTalk NG lub złączem kompatybilnym z NMEA 2000 Micro Male (patrz rysunek poniżej). W przypadku innych sieci może być wymagany kabel adaptera (płatny dodatkowo)

Kable adaptera dostępne w sprzedaży (osobny produkt)

8-pinowy kabel EVC / Vodia
Multisensorowy kabel EVC-A
EVC-A MC 12-pin C5: kabel SILNIKA
EVC-A Kabel 12-pinowy EC5 EC: MULTILINK
Kabel BRP CAN (Bombardier Rotax)
10-pinowy kabel adaptera EFI
12-pinowy kabel Caterpillar Display
Kabel adaptera 4JH Yanmar
Adapter 10-stykowy SmartCraft (Mercury, MerCruiser)

 

Opinie

Na razie nie ma opinii o produkcie.

Napisz pierwszą opinię o „Bramka silników YDEG 04N Volvo Penta, BRP Rotax, SmartCraft (Mercury, Mercruiser) i J1939 NMEA 2000”